Pogoji: Osnovne določbe
1. člen: Osnovne definicije
1.Prodajalec:
Ime in priimek: G.
Miroslav Kameník
Registrirana pisarna: Sobieskiego 7, 34-480
Jablonka Malopolske, Poljska republika
DIČ: 6751756210
IČ DPH: PL 6751756210
E -poštni naslov: info@kamenik-eu.si
2.Bančna povezava prodajalca:
Številka računa: 2102049920/8330:
IBAN.: SK12 8330 0000 0021 0204 9920
3.Informacije o DDV:
Prodajalec je plačnik davka z dodano vrednostjo.
4.Kupec:
Kupec v smislu teh GTC je oseba, ki je potrošnik ali podjetnik in je na spletnem mestu prodajalca sklenil
pogodbo o nakupu s prodajalcem.
5.Opredelitev potrošnikov:
(v nadaljevanju imenovanega "prodajalec" ali "trgovec") in vsaka oseba, ki je kupec blaga ali storitev, ki
jih prodajalec ponuja na spletnem mestu prodajalca, in ki deluje kot potrošnik v smislu drugih določb teh
splošnih določb Pogoji in pogoji in ustrezni zakoni, ki opredeljujejo potrošniški okvir zakonodaje Slovaške
republike, zlasti: Ne. 102/2014 Coll. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali storitev na podlagi
pogodbe o razdalji ali pogodbi, sklenjeni zunaj operativnih prostorov prodajalca, kakor je bilo
spremenjeno, zakon št. 250/2007 Coll. o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen, dejanje št.
22/2004 Coll. na e -trgovini, kakor je bil spremenjen, akt št. 40/1964 Coll. Civilni zakonik, kakor je bil
spremenjen, zakon št. 250/2007 Coll. o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen.
6.Opredelitev podjetnika:
Podjetnik je:
Oseba, ki je bila vpisana v komercialni register,
Oseba, ki posluje na podlagi trgovinske licence,
Oseba, ki posluje na podlagi licence, ki ni v skladu s posebnimi predpisi,
Oseba, ki izvaja kmetijsko proizvodnjo in je registrirana v registraciji v skladu s posebno uredbo.
7.Operater internetne trgovine:
Ime: Data Itcom Limited
Registrirana pisarna: enota št. 1009, Executive Gold Crest, št: JLT-Ph1-C2A, Jumeirah Lakes Towers
Dubai P.O. Polje 9127 Združeni arabski emirati
Identifikacijska številka: ICC20230818
E-poštni naslov: info@copyright-security.com
8.Odgovornost za vsebino spletne trgovine:
Operater je v celoti odgovoren za vso vsebino spletne trgovine, vključno z grafičnimi in besedilnimi deli.
Prodajalec opravlja svoje podjetje prek spletne trgovine operaterja.
Ti splošni pogoji urejajo pravne odnose med kupci, ki so potrošniki, in prodajalcem.
9.Podjetnik in GTC:
Za namene teh GTC podjetnikov razume oseba, ki deluje v svojih poslovnih dejavnostih. Če kupec v
vrstnem redu izjavi svojo identifikacijsko številko (Iči), priznava, da zanj veljajo pravila, navedena v GTC
za podjetnike.
10.Pravni odnosi s podjetnikom:
Pravni odnosi med prodajalcem in kupcem, ki je podjetnik in ki jih ta GTC ali posamezna pogodba
izrecno ne ureja, urejajo ustrezne določbe komercialnega zakonika, kakor so spremenjeni, in z njimi
povezani predpisi. V primeru razlik med GTC in posamezno pogodbo ima besedilo posamezne pogodbe
prednost.
11.Spoznavanje GTC:
Kupec s potrditvijo odredbe izraža njegovo soglasje in potrjuje, da se je s temi GTC temeljito seznanil,
vključno s postopkom pritožb in "prevoznim" dokumentom, pogoji urejene storitve in/ali dovoljenjem
licence. Kopijo GTC bo prejela v elektronski obliki kot priloga za potrditev naročila na določeni e -poštni
naslov.
12.Pravica do intelektualne lastnine:
Kupec se zaveda, da z nakupom prodajalčevih izdelkov ne pridobi nobenih pravic za uporabo
registriranih blagovnih znamk, podjetij, korporativnih logotipov, patentov prodajalca ali drugih podjetij,
razen če se v posebni pogodbi ne dogovori drugače.
13.Dostava dokumentov:
Kupec prejme kopijo GTC kot prilogo za potrditev naročila na določen e -poštni naslov. Račun, ki vsebuje
osnovne podatke, pogodbe, vključno s potrdilom v skladu z Zakonom o registru prihodkov in davčnega
dokumenta, je v obliki povezave do prenosa. Povezave do teh dokumentov bodo poslane na e -poštni
naslov, ki ga je navedel pri naročanju, ali pa bodo dostopni po prijavi svojega uporabniškega profila v
razdelku "Moj račun", pododdelek "Moji nakupi". Če vas zanima pošiljanje računa v papirni obliki, se
lahko kupec obrne na prodajalca prek kontaktnega obrazca.
2. člen: Sporazum o nakupu
2.1 Pogodba o nakupu:
a) Kupec - potrošnik:
Predlog za sklenitev pogodbe o nakupu je namestitev blaga, ki ga prodajalec ponuja na spletnem mestu.
Pogodba o nakupu se ustvari tako, da kupcu pošlje potrošniku in s tem, da to naročilo prejme prodajalec.
Prodajalec potrdi, da brez zamude prejema naročila z informativnim e -pošti na vneseni naslov, vendar
na ustanovitev pogodbe na to potrditev ne vpliva. Kupec bo v tej potrditvi e -pošte našel tudi sklicevanje
na trenutno besedilo GTC in prodajalca pritožb. Pogodbo se lahko spremeni le na podlagi sporazuma
med obema strankama ali na podlagi pravnih razlogov. Za podrobnosti tega postopka glejte točko VI.
Naročanje.
b) Kupec - podjetnik:
Predlog za sklepanje pogodbe o nakupu se od kupca podjetnika pošlje naročilo blaga, pogodba o
nakupu pa je sklenjena v trenutku dostave zavezujočega soglasja prodajalca s tem predlogom kupca
podjetnika. Prodajalec pri prenosu podatkov ni odgovoren za kakršne koli napake.
2.2 Uporaba mednarodnega prava:
Določbe Konvencije ZN o mednarodni nakupni pogodbi se ne uporabljajo. Pogodba je sklenjena v
slovaškem jeziku.
2.3 Arhiviranje in dostop do pogodbe:
Sklepno pogodbo prodajalec arhivira vsaj pet let po zaključku, vendar najdaljše, dokler je potrebna
ustrezna zakonodaja. Ta arhivirana pogodba ni dostopna tretjim osebam.
2.4 Informacije o naročilu:
Kupec ima možnost, da ga pred oddajo naročila preveri in popravi. Na podlagi dolgoročnih izkušenj
prodajalca kupec ni na voljo za registrirane storitve kupca, ki jih je mogoče enostavno odstraniti iz
naročila. Ti GTC so na voljo na prodajalcih in omogočajo njihovo arhiviranje in razmnoževanje.
2.5 Komunikacija in stroški:
Stroški komunikacije na daljavo (telefon, internet itd.) Za oddajo naročil so standardni in so odvisni od
tarife za telekomunikacijske storitve, ki jo kupec uporablja.
2.6 Storitve pred iztekom obdobja umika:
Če kupec naroči služba, se strinja, da bo storitev zagotovljena pred iztekom pravnega obdobja za umik.
Člen 3: Dostava predmeta nakupa
3.1 Osnovne določbe o pripravi predmeta:
Zaključek pogodbe o nakupu: Na podlagi pogodbe o nakupu prodajalca kupca izroči nakup, ne glede
na to, ali gre za fizično blago ali digitalno vsebino/licenco in mu omogoči pridobitev ali dovoljenje za
pridobitev ali licenco. Nasprotno, kupec se zaveže, da bo sprejel predmet nakupa in plačal dogovorjeno
ceno zanj.
Pravice lastništva: Prodajalec si pridržuje lastniško pravico do predmeta nakupa do trenutka celotnega
plačila. To pomeni, da kupec postane lastnik predmeta nakupa šele potem, ko je popolnoma plačan.
3.2 Postopek dostave:
Dostava predmeta nakup: Prodajalec je dolžan izročiti predmet nakupa skupaj z vsemi potrebnimi
dokumenti. V primeru, da je treba poslati predmet nakupa, je prevoznik odgovoren za dostavo.
Pošiljanje: V primeru pošiljanja predmeta nakupa prvemu prevozniku z namenom dostave kupcu je
prodajalec odgovoren za predajo predmeta nakupa prevozniku.
3.3 Čas plačila in dostave:
Plačilo: Prodajalec lahko zahteva celoten znesek za naročilo za 3.500 EUR, vključno z DDV pred
dostavo predmeta nakupa.
Čas dostave: Prodajalec Miroslav Kameník zagotavlja dostavo predmeta nakupa v 30 dneh po naročilu
ali s pripisovanjem plačila na njegov račun.
3.4 Pogoji uporabe in licenciranja:
Elektronska vsebina: Kupec ima pravico uporabljati kupljeno elektronsko vsebino samo za njihove
osebne potrebe in v skladu z licenco izdelka. Prepovedano je kopirati, razmnoževati ali drugače
nezakonito odstranjevati elektronske vsebine.
Avtorske pravice: Kupec je dolžan spoštovati avtorske pravice kupljene elektronske vsebine in je ne
more odstraniti v nasprotju z veljavnimi predpisi.
3.5 Drugi pogoji:
Navodila: Kupec se izrecno strinja, da navodil za njegovo uporabo v Sloveniji ne sme biti dostavljen
kupljenemu blaga.
Elektronska vsebina kot darilo: Ti pogoji se nanašajo tudi na elektronsko vsebino, ki je bila kupcu
zagotovljena kot darilo.Člen 4: Cene in DDV
4.1 Osnovne informacije o DDV:
Značilnosti DDV: Prodajalec poudarja, da je davek na dodano vrednost (DDV) posredni davek. To
pomeni, da se samodejno odraža v ceni blaga ali storitev.
Koncept DDV: Temelji na načelu pridobivanja davka na razliko med nakupom in prodajno ceno - tj.
Kakšna razlika se je cena zvišala.
4.2 Uporaba DDV v poslovnem procesu:
Dajatev za DDV: Dobavitelj, če je registriran kot plačnik DDV, bo plačal davek na državno vrednost na
podlagi razlike med nakupom in prodajno ceno.
Pravičnost za vračilo DDV: Stranka ima pravico, da zaprosi za vračilo, plačano dobavitelju pod
določenimi pogoji.
Stopnja DDV: Na Poljskem je standardna stopnja DDV nastavljena na 23%.
4.3 Ločitev cene izdelka:
DDV in končna cena: Kupec je treba obvestiti, da se lahko cena nekaterih izdelkov zviša z DDV.
Druga možnost v nesoglasju: Če se kupec ne strinja s zvišanjem cen za 23%, lahko prodajalec ponudi
alternativo ali možnost naročila odpovedi.
Končne cene: Omenjene cene izdelkov so končne, vključno z DDV in drugimi pristojbinami, razen
prometnih pristojbin, ki so omenjene ločeno.
4.4 Možne napake v ceni:
Odgovornost za napake v ceni: Če je na voljo napačna cena, ima prodajalec pravico preklicati naročilo
in kupca obvestiti o tej situaciji.
Primeri napačnih cen: Primeri napačnih cen so lahko npr. Nenavadno visoki popusti, ne da bi označili
posebno prodajo ali napako v številu vključenih številk.
4.5 Akcije in znižane cene:
Pomen prvotne cene: prvotna cena predstavlja znesek, za katerega je bilo prvotno ponujeno blago ali
storitev, brez štetja popustov ali drugih akcijskih ponudb.
Aplikacija s popustom: Prodajalec poudarja, da je vaučer popust mogoče uporabiti le pod pogoji,
določenimi v njegovih pogojih. Če kupec zlorabi bon, se lahko naročilo prekliče.
5. člen: Naročila in njihovi pogoji
5.1 Cenovne pogoje za naročilo:
Določitev cen: Kupec naroči blago za ceno, ki je trenutna v trenutku naročila.
Preglednost cen: Pred dokončanjem naročila ima kupec priložnost, da se seznani s skupno ceno, ki
vključuje vse pristojbine, vključno z DDV.
Časovna veljavnost: Kupec je obveščen o veljavnosti ponudbe ali cene.
5.2 Načini naročanja:
s pomočjo e -trgovine,
po e-pošti na: info@kamenik-eu.si,
Po telefonu:
5.3 Nepooblaščena in neveljavna naročila:
Nepravilne cene: Kupec je obveščen, da če je cena nepravilno prikazana, se lahko naročilo prekliče.
Zloraba podatkov: Če se plačilna kartica ali osebni podatki zlorabljajo, lahko prodajalec prekliče naročilo.
Posegi državnih organov: Kupec je obveščen o možni odpovedi odredbe v primeru intervencije sodišča
ali upravnega organa.
5.4 Boni za popust in njihova aplikacija:
Nepooblaščena uporaba: Če se bon za popust uporablja nezakonito, ima prodajalec pravico, da pogodbo
šteje za neveljavno. To vključuje primere, ko se bon uporablja za drugo blago v povezavi z drugim
popustom ali ne izpolni najmanjše vrednosti naročila.
Nepravična obogatitev: V primeru nepooblaščenega popusta lahko prodajalec od kupca zahteva vračilo
neupravičene obogatitve.
5.5 Podatki o dostavi:
Opozorilo o dostavi: Kupec je obveščen o datumu dostave naročenega blaga po e-pošti.
5.6 Stroški prevoza:
Končna cena za prevoz in dolžina dobave blaga je odvisna od načina prevoza, ki ga kupec izbere pri
oddaji naročila.
Člen 6: Umik iz pogodbe
6.1 Zavarovanje osebnih podatkov:
Prodajalec Miroslav Kameník priporoča, da kupec zagotovi in izbriše svoje osebne podatke iz naprave ali
naprave, ki je predmet nakupa pred umikom.
6.2 Kako se umakniti iz pogodbe:
Potrošnik kupca ima pravico, da se v 14 koledarskih dneh od datuma prejema blaga ali sklepa pogodbe
o storitvi umakne iz pogodbe.
Blago je treba vrniti popolno, s popolno dokumentacijo, nepoškodovano, čisto, po možnosti v originalni
embalaži, v državi in vrednostjo v tem, kakšno blago je prevzelo.
Obrazec za umik je na voljo za prenos [Link].
6.3 Povratni naslov ob umiku:
Miroslav Kameník, Sobieskiego 7, 34-480 Jablonka, Malopolskie, Poľská republika.
6.4 Nadomestilo stroškov in vračilo:
Potrošnik priznava, da če se umakne iz pogodbe, bo nosila stroške vrnitve blaga prodajalca in, če se
umakne iz pogodbe do svoje narave.
Plačilo za kupljeno blago vam bo plačano najpozneje v 14 dneh od datuma, ko bomo prejeli vaše
obvestilo o umiku od pogodbe o nakupu. Vendar šele po prejemu vrnjenega blaga na naš naslov. Pošljite
nas nazaj brez nepotrebne zamude in v vsakem primeru najpozneje 14 dni od datuma uveljavljanja
pravice do umika.
6.5 Izjeme od pravice do umaknjenja:
Potrošnik nima pravice, da bi se umaknil iz pogodb:
(a) Storitve, katerih določba se je začela z njegovim soglasjem. (b) Prodaja blaga s ceno, odvisno od
finančnega trga. (c) blago, narejeno za merjenje ali posebej za potrošnika. d) blago s hitrim zmanjšanjem
kakovosti ali blaga, ki je treba pokvarljivo pokvarljivo. (e) Blago v zaščitni embalaži, ki je bila odprta. f)
Alkoholne pijače s dogovorjeno ceno. (g) Popravila ali vzdrževanje na zahtevo potrošnikov. H)
Elektronska vsebnost brez nosilca materiala. (i) Darilni boni, katerih zaščitna embalaža je bila odprta.
6.6 Umik za podjetnike:
Kupec-podjetnik nima pravice, da bi se umaknil iz pogodbe.
6.7 Specifikacija rezervoarja za gorivo:
Če je nakup rezervoarja za gorivo predmet nakupa, mora biti rezervoar ob vrnitvi prazen.
6.8 Vrnjeno blago - škoda ali nepopolnost:
Če je vrnjeno blago poškodovano ali nepopolno, lahko prodajalec od kupca zahteva, da nadomesti
znižanje vrednosti blaga.
6.9 Potrošniške izdelke:
V primeru potrošniških dobrin (kot so kozmetika, droge itd.), Se je mogoče umakniti iz pogodbe le, če
kupec vrne blago nepoškodovano, neuporabljeno in v nepoškodovani embalaži.
6.10 Postopek umika:
Če se kupec odloči, da se bo umaknil v določenem obdobju, prodajalec Miroslav Kameník priporoča, da
blago dostavi na določen naslov s priloženim pismom na določen naslov. Navedeni so razlog za umik
(neobvezno), številko dokumenta o nakupu in podatki bančnega računa.
6.11 Elektronska vsebina in darilni boni:
V primeru določbe elektronskih vsebin, ki niso na materialnem prevozniku določba. (m) Če je predmet
pogodbe o nakupu darilni bon, izbran iz zaščitne embalaže, to degradira tajna koda na njej.
7. člen: Pogoji plačila
7.1 Možnosti plačila:
Prodajalec sprejme naslednje možnosti plačila:
a) Plačilo vnaprej z bančnim nakazilom.
b) Plačilo vnaprej prek prehoda za plačilo GoPay.
c) Gotovina ob dostavi pri dostavi blaga - gotovina od kupca vzame prevoznik.
7.2 Lastniške pravice:
Dokler cena blaga in njegovega prevzema, blago ostane v prodajalčevi lastnini. Vendar tveganje za
škodo na blago kupcu preide takoj po prejemu.
7.3 Spreminjanje podatkov o obračunu:
Po pošiljanju naročila ni mogoče spremeniti podatkov kupčevih zaračunavanja.
7.4 Ob upoštevanju plačilnih pogojev:
Prodajalec Miroslav Kameník si pridržuje pravico, da kupcu ponudi samo izbrane plačilne načine po
lastni presoji ali v trenutni situaciji.
8. člen: Pogoji dostave
8.1 Načini dostave:
Prodajalec zagotavlja ali posreduje dostavo blaga z naslednjim načinom:
Pošiljanje storitve dostave.
8.2 Način prevoza:
Ponujene prevozne metode se določijo na podlagi trenutne razpoložljivosti posebnih storitev pošiljanja.
Izbira upošteva tudi zmogljivost in razpoložljivost na določenih spletnih mestih.
8.3 Izjemne okoliščine:
V primeru nepredvidljivih dogodkov, kot so posegi višje sile ali izpadi informacijskih sistemov, prodajalec
Miroslav Kameník ne odgovarja za kakršno koli zamudo pri dostavi blaga.
9. člen: Nadzor in pritožbe pri prejemu pošiljke
9.1 Preverjanje dostave:
Kupec, ki je podjetnik, je dolžan takoj po dostavi preveriti pošiljko skupaj z prevoznikom. Ček mora
vključevati:
Število paketov,
Celovitost traku z logotipom podjetja,
Kot tudi kakršna koli škoda na škatli.
Priporočljivo je kupec, ki je potrošnik, vendar zanj ni obvezen.
9.2 Razčlenitev s pogodbo o nakupu:
Kupec je upravičen do prevzema pošiljke, ki ni v skladu s pogodbo o nakupu, če je pošiljka npr.
nepopolno ali poškodovano. Če kupec prevzame poškodovano pošiljko od prevoznika, je treba opisati
škodo v potniškem protokolu prevoznika.
9.3 Obvestilo prodajalcu:
Ključnega pomena je, da bo kupec prodajalca Miroslav Kameník obvestil o kakršni koli težavi z
dostavljeno pošiljko. Obvestilo je treba objaviti po e-pošti na info@kamenik-eu.si. Po potrebi je treba
zapisati protokol škode in ga pošljete prodajalcu, bodisi po e-pošti bodisi s tradicionalno pošto.
9.4 Dodatne pritožbe:
Če se pozneje pojavijo pritožbe zaradi nepopolnosti ali zunanje škode pošiljke, to ne razbremeni pravice
kupca, da vloži zahtevek. Vendar prodajalcu daje možnost, da dokaže, da s pogodbo o nakupu ni v
nasprotju.
10. člen: Pogoji garancije in pritožb
10.1 Osnovne določbe:
Garancijo za blago ureja postopek pritožbe prodajalca in trenutna zakonodaja Republike Poljske.
Dokazilo o nakupu je vročen kot garancijski dokument.
10.2 Obvestilo o škodi:
V primeru nepopolnosti ali škode blaga mora kupec obvestiti prodajalca o teh dejstvih takoj, vendar
najpozneje 24 ur po prejemu pošiljke.
10.3 Izključitev odgovornosti:
Prodajalec Miroslav Kameník izključuje svojo odgovornost do kupcev na podlagi fizičnih in pravnih napak
v skladu s členom 558/1 poljskega civilnega zakonika.
10.4 Postopek pritožb:
Postopek pritožb je sestavni del splošnih pogojev (GTC) Prodajalec Miroslav Kameník opisuje način,
kako naj se blago, kupljeno od prodajalca, nadaljevati.
Kupec, ne glede na to, ali je podjetnik ali potrošnik, se mora pred naročilom blaga seznaniti s postopkom
pritožb in GTC. Kupec hkrati priznava, da je dolžan zagotoviti sodelovanje prodajalca Miroslav Kameník,
potrebno za obravnavo pritožbe, sicer se obdobje obravnave pritožbe ustrezno podaljša, ko kupec ni
zagotovil želenega sodelovanja.
10.5 Soglasje s postopkom pritožb:
Kupec s sklepom pogodbe o nakupu in prevzemom blaga izrazi soglasje za ta postopek pritožbe.
10.6 Opredelitve izrazov:
Izrazi, uporabljeni v teh pritožbenih postopkih, so opredeljeni v skladu z GTC, in če jih ne definirajo, se
razlagajo v skladu z veljavno in učinkovito zakonodajo.
10.7 Moment sprejema:
Trenutek prejema blaga od podjetnikov je opredeljen kot čas predaje blaga prodajalca kupcu ali prvemu
prevozniku. V primeru potrošnikov je to čas, ko potrošnik prevzame blago od prodajalca ali prevoznika.
10.8 Rešitev pritožb:
Vse pritožbe bodo obravnavane v skladu z zahtevami in določbami poljskega civilnega zakonika.
11. člen: garancijska dolžina
11.1 Dokazilo o garanciji: prodajalec izda nakupni dokument (račun) vsakemu kupljenemu blago z
zakonom, ki ga določajo vsi potrebni podatki za uporabo garancije, vključno z imenom blaga, dolžino
garancije, cena, cena, cena količina in serijska številka.
11.2 Garancijsko pismo:Na izrecno zahtevo kupca prodajalec pisno zagotovi garancijo (garancijska
kartica). Vendar pa, če je dovoljena narava blaga, prodajalec izda dokaz o nakupu blaga, ki vsebuje
podatke, navedeno namesto garancijskega potrdila.
11.3 Podrobnosti o garancijski kartici:V primeru izdaje garancijskega potrdila prodajalec jasno razloži
vsebino garancije, njegovo področje uporabe, pogoje, obdobje veljavnosti in tudi način zahtevka od
njega. V garancijskem potrdila je tudi, da pravice kupca, ki izhajajo iz nakupa, ne vplivajo na določbo te
garancije.
11.4 Razširjena garancija:Dolgotrajna garancija je v skladu z garancijskimi pogoji proizvajalca in s
kakršnim koli oglaševanjem. Garancijsko potrdilo za podaljšano garancijo vsebuje vse zgoraj navedeno.
11.5 Obdobje uveljavljanja pravic iz pomanjkljive uspešnosti:
Garancijsko obdobje se začne na dan prejema blaga s strani kupca.
Novo blago: 24 mesecev, razen če druga zakonodaja predvideva daljše obdobje.
Dejanje: 21 mesecev.
Rabljeno blago: 12 mesecev.
Potrošniške dobrine imajo obdobje 24 mesecev, razen če je naveden datum porabe.
11.6 Posebna prilagoditev časovne omejitve za kupca podjetnika:
Blago ima lahko drugačno obdobje, ki ima prednost.
11.7 Fizična in pravna oseba:
Naravna oseba: garancijsko obdobje najmanj 24 mesecev v skladu s poljskim civilnim zakonikom.
Pravna oseba: najmanj 12 mesecev v skladu s poljskim komercialnim zakonikom.
11.8 Podaljševanje garancijskega obdobja:
Garancijsko obdobje se podaljša do trenutka, ko je bilo blago v pritožbi. Pravice odgovornosti za napake
potečejo, če niso bile uveljavljene v garancijskem roku.
Naslov za zahtevek:
Miroslav kameník,
Sobieskiego 7,
34-480 Jablonka, Malopolskie,
Poljska
Kupec se mora odločiti neposredno v pooblaščeni storitvi, če je takšna možnost zagotovljena. V primeru
kupcev podjetnikov je zahtevek povezan izključno s pooblaščenim servisnim centrom in upravlja
ustrezne pogoje storitve. Pošiljka bi morala biti:
- Varno zapakirano in označeno "pritožbo".
- Izpolnite (blago in dodatki) in vsebujejo kopijo dokumenta o nakupu, opis napake in kontaktne podatke
kupca.
- Ob upoštevanju ustrezne identifikacije in nadzora.
Priporočljivo je slediti zgornjem postopku, dokler kupcu (in potrošnikom) ne dokaže nasprotno.
Prodajalec ali pooblaščena storitev kupcu zagotovi pisno potrdilo o prejemu pritožbe, vključno s
podrobnostmi o zahtevku in želenim načinom ravnanja, takoj z osebno prijavo ali po e -pošti. Kupec (ne
samo podjetniki) bi moral dokazati veljavnost garancije s predložitvijo ustreznih dokumentov in v primeru
prejšnjega zahtevka s tem dokumentom. V primeru, da med pritožbo ne dostavi celotnih dodatkov blaga,
je kupec obveščen, da se bo vračilo ustrezno zmanjšalo.
1.Kompatibilnost:
Prodajalec ne zagotavlja popolne združljivosti komponent, prodanih z drugimi izdelki, osebjem
prodajalca, proizvajalca ali dobavitelja s pomočjo neprimernih komponent.
To velja tudi za programske aplikacije, katerih funkcionalnost kupec v pisnem vrstnem redu izrecno ni
zahteval, razen če je takšna združljivost običajno ali izrecno omenjena blago, združljivo ali nezdružljivo s
seznamom.
2.Funkcija aplikacijske programske opreme:
Prodajalec ne zagotavlja celotne funkcionalnosti aplikacijske programske opreme v različicah, ki niso
primerne za urejeni operacijski sistem, razen če je takšna funkcionalnost običajna ali izrecno omenjena
blaga funkcionalna ali nefunkcionalna s seznamom.
Prodajalec ne prevzema odgovornosti za težave, ki jih povzročajo omejena funkcionalnost aplikacij, ki ne
izpolnjujejo teh pogojev.
3.GARANCIJSKE IZKLJUČIJE:
Garancija ne velja za napake, ki so posledica uporabe napačne ali napačne programske opreme ali
potrošnega materiala, razen če je taka uporaba običajna in ni bila izključena v navodilih za uporabo.
Garancija ne vključuje napak, ki jih povzroča slabo delovanje, nepravilno ravnanje, uporaba in
namestitev v nasprotju z uporabniškim priročnikom ali poškodbami učinkov prenapetosti v distribucijskem
omrežju, razen običajnih odstopanj.
Garancija se ne uporablja v primeru mehanske škode na blagu, električnega naleta (razen običajnih
odstopanj), uporabe blaga v neprimernih pogojih, neprofesionalne namestitve, ravnanja, delovanja ali
zanemarjanja oskrbe blaga.
Prav tako ne velja za škodo, ki jo povzročajo računalniški virusi, uporaba nezakonite ali nepooblaščene
programske opreme in potrošnega materiala, prekomerno nalaganje blaga ali uporaba v nasprotju s
pogoji, določenimi v dokumentaciji ali splošnih načelih.
Garancija se ne uporablja, če je blago spremenilo stranka in je ta dogovor povzročil napako.
Takoj po odstranitvi zaščitne opreme kupec postane pooblaščeni uporabnik programskega izdelka in
sprejme licenčne pogoje proizvajalca programske opreme.
Izjeme:
Te omejitve ne veljajo, če značilnosti blaga, ki je v nasprotju z zgornjimi pogoji, dogovorjenimi med
kupcem in prodajalcem .
Testiranje napak:
Blago, poslano na pritožbo, bo preizkušeno le na podlagi napake, ki jo kupec predloži v obrazcu pritožbe
ali v priloženem opisu napake.
Priporočamo pisni obrazec, ki prikazuje napako, ki vključuje tudi elektronsko komunikacijo.
Če tehnik ugotovi, da problema ni v izdelku, ampak v napačni namestitvi programske opreme (npr.
Operacijski sistem, protivirusni program) ali škodo podatkov z aplikacijo (npr. Virusi), ki niso del blaga ali
če Podatke je kupec ali tretje osebe poškodoval, pritožba bo zavrnjena.
V primeru soglasja kupca za plačano popravilo se zaračuna v skladu s trenutnim cenikom pooblaščene
storitve. Prodajalec ne opravi plačanih popravil, ampak jih posreduje s pooblaščeno storitvijo.
Varnostno kopiranje podatkov:
Pri izročitvi računalniškega sistema ali popravila opreme je priporočljivo, da kupcu ustvarite napredovanje
pomembnih podatkov in jih zaščitite pred morebitno zlorabo ali škodo.
Prodajalec ni odgovoren za izgubo, škodo ali zlorabo podatkov, shranjenih na napravah za shranjevanje
podatkov v računalniškem sistemu.
Kupec priznava, da originalna naprava ni vrnjena v primeru naprave za shranjevanje podatkov.
Onesnaženo blago:
Če je blago ali del njega onesnaženo ali ne izpolnjuje osnovnih higienskih standardov, kupec tvega, da
bo zahtevek zavrnil.
Zavarovane naprave:
Če je dostop do naprave zaščiten z geslom, kretnjo ali drugim dostopom, je kupec dolžan preklicati to
zaščito ali zagotoviti geslo pri vložitvi zahtevka. Enako velja za naprave BIOS ali vdelane programske
opreme in dostop do shranjevanja naprave.
Če se aktivira storitev, ki ščiti napravo pred tatvino, mora kupec pred pritožbo deaktivirati to storitev. V
nasprotnem primeru morda ni mogoče popraviti ali diagnosticirati naprave. To velja za storitve, kot so
Apple, najdejo moj iPhone, iPodtouch, MacBook, Intel Anti-Keft in druge.
Tovarniške nastavitve: - Kupec je obveščen, da mora biti naprava, predana pritožbi, v tovarniškem
okolju. To velja zlasti za dodane ali nadomeščene komponente, kot so delovni pomnilnik, trdi diski ali
SSD v prenosnikih in računalnikih. Prvotne komponente bi morale ostati za morebitni zahtevek ali umik iz
pogodbe o nakupu.
Tako se sklepajo pogoji in pogoji, ki urejajo različne vidike pritožbe in popravila. Kupec se mora te pogoje
zavedati pred nakupom blaga in jih opazovati v celotnem postopku pritožbe in popravil.
13. člen: način ravnanja z zahtevkom
13.1. Če je kupec potrošnik:
Pravice potrošnikov pri izvajanju pravne garancije:
Potrošnik ima pravico do osvoboditve, pravilno in pravočasno odpraviti napako, ko gre za odstranljivo
napako.
Potrošnik ima pravico nadomestiti okvarjeno blago ali napačne komponente, razen če je to zaradi narave
napake nesorazmerno.
Če odprava napake ni mogoča, ima potrošnik pravico do razumnega popusta na kupnino ali za dvig iz
pogodbe o nakupu.
Če gre za nepomembno napako, ki zagovarja pravilno uporabo blaga ali če se napaka pojavi večkrat po
dveh poskusih popravila, ima potrošnik pravico zamenjati okvarjeno blago ali se umakniti iz pogodbe o
nakupu.
V primeru drugih nepomembnih napak in potrošnik ne zahteva izmenjave, ima pravico do razumnega
popusta na kupnino ali umik iz pogodbe o nakupu.
13.2. Izbira načina obravnave pritožbe:
Potrošnik je narejen, da izbere način ravnanja s pritožbo. Vendar pa ima prodajalec pravico opozoriti na
neprimernost izbire potrošnikov in predlaga primeren način rešitve, še posebej, če gre za napako, ki ni
odstranljiva, vendar potrošnik zahteva odstranitev.
13.3. Pritožbe potrošnikov:
Prodajalec se mora v primeru preprostih pritožb odločiti za pritožbo takoj ali najpozneje v treh delovnih
dneh. V primeru zapletenih pritožb, ki zahtevajo daljšo strokovno oceno, je prodajalec dolžan odločiti v
30 dneh od datuma zahtevka.
Čas, potreben za strokovno oceno napake, ni vključen v to obdobje.
Pritožbe, vključno z odstranitvijo napake, je prodajalec dolžan ravnati brez neupravičene zamude,
najpozneje 30 dni od datuma zahtevka.
Po izteku tega obdobja se šteje, da je napaka pri stvareh obstajala in potrošnik ima enake pravice, kot če
gre za nepomembno napako.
13.4. Pritožbe potrošnikov po 12 mesecih nakupa:
Če je potrošnik vložil pritožbo v prvih 12 mesecih nakupa, jo lahko prodajalec zavrne le na podlagi
strokovne sodbe. Potrošnik mora predložiti kopijo strokovne ocene v 14 dneh od datuma obravnave
pritožbe.
Če prodajalec zavrne pritožbo po 12 mesecih nakupa, mora na dokumentu opreme navesti, s katerim
lahko potrošnik pošlje izdelek za strokovno oceno. V primeru, da potrošnik dokazuje odgovornost
prodajalca za napako s pomočjo strokovne ocene, lahko ponovno vloži pritožbo. Vse stroške, povezane
s strokovno oceno, nosi prodajalec.
13.5. Začetek novega garancijskega obdobja:
Če je bila pritožba blaga obravnavana v zameno za novo blago, se novo garancijsko obdobje začne od
datuma obravnave pritožbe.
13.6. Pisna potrditev pritožb:
Prodajalec izda pisno potrditev v obliki e -poštnega sporočila o zahtevku, vsebini, načinu ravnanja,
trajanju pritožbe in v primeru zakonitega zahtevka je prodajalec potrdilo o popravilu.
13.7. Plačilo stroškov potrošnikov:
Potrošnik ima pravico do povračila potrebnih stroškov, ki nastanejo v zvezi z uveljavljanjem zakonitih
pravic od odgovornosti za napake. Stroški morajo biti potrebni v 30 dneh po obravnavi pritožbe.
V primeru umika zaradi napake ima potrošnik pravico do povračila stroškov, povezanih s tem umikom.
1.Neskladnost s pogodbo o nakupu:
Če blago, ki ga je prejel kupec, ni v skladu s pogodbo o nakupu (v nadaljevanju imenovane "neskladnost
s pogodbo o nakupu" blago v državo, ki ustreza pogodbi o nakupu. To pravico lahko izvedemo bodisi z
zamenjavo blaga bodisi z popravilom. Če tak postopek ni mogoč, je kupec upravičen do razumnega
popusta na ceno blaga ali se umakne iz pogodbe o nakupu. Izjema so primeri, ko je bil kupec obveščen
o neskladnosti s pogodbo o nakupu pred prejemom blaga ali ko je neskladnost s pogodbo o nakupu
povzročil sam. V primeru neskladnosti, ki se zgodi v šestih mesecih po prejemanju blaga, se šteje, da
obstaja v času prejema, razen če nasprotuje naravi blaga ali nasprotno, ni dokazano.
CO -AGREEMENT se razume, da ima prodano blago kakovost in nepremičnine, ki jih zahtevajo v
pogodbi o nakupu, ki jih opisujejo prodajalec, proizvajalec ali njegov zastopnik ali ki so bili pričakovani na
podlagi oglaševanja. Tudi tisti, ki izpolnjuje zahteve v veljavi zakonodaje, velja za enake, je v pravi
zneski, stopnji ali teži in je primeren za namen, za katerega je bil namenjen ali za katerega se običajno
uporablja.
2.Kupec kot podjetnik: Če je kupec podjetnik, se prodajalec zaveže, da se bo odločil o zahtevku v 40
dneh po predložitvi. Kupec kot podjetnik bo o tej odločitvi obveščen s kontaktnim e -poštnim sporočilom.
V primeru napake, ki jo je mogoče odstraniti, bo blago popravilo. Če popravilo ni mogoče in narava
napake ne preprečuje običajne uporabe, se lahko prodajalec in kupec dogovorita o razumnem popustu
na ceno blaga. V primeru zagotovljenega popusta te napake ni mogoče zahtevati pozneje.
V primeru napake, ki je ni mogoče odpraviti in preprečuje običajno uporabo blaga brez napak, ima
prodajalec pravico nadomestiti okvarjeno blago z blagom z enakimi ali podobnimi lastnostmi ali izdati
kreditno opombo.
Če se pritožba na blago v zakonskem garancijskem obdobju obravnava v zameno za novo blago, se
garancijsko obdobje podaljša s trajanjem pritožbe.
3.Pogoste določbe: Ob obravnavi legitimne pritožbe se garancijsko obdobje podaljša s trajanjem
pritožbe. V primeru nepooblaščene pritožbe se garancijsko obdobje ne podaljša. Trajanje pritožbe se
izračuna od datuma, ko je bila pritožba vložena do dneva svoje opreme, tj. Do dneva, ko je bil kupec
dolžan prevzeti blago. Kupec bo obveščen o obravnavi pritožbe z e-pošto, določeno pri nakupu. Če ima
kupec popolne podatke o registraciji (ime, priimek, naslov in kontaktni e -pošti), prodajalec Miroslav
Kameník izda zapisnik po izdaji korektivnega davčnega dokumenta
Po obravnavi kupčevega zahtevka prodajalec prodajalca obvesti o telefonu, SMS-ju ali po e-pošti,
najpozneje 30 dni od datuma zahtevka. Kupec prejme pisno dokazilo o pritožbi. Če je bilo blago
dostavljeno v storitev dostave, ga bomo samodejno poslali na kupčev naslov po opremi.
Kupec je dolžan preveriti blago po prejemu in preveri njihovo skladnost s protokolom o razpisu pritožbe.
Kupec mora preveriti tudi popolnost blaga, zlasti vsebine paketa, da izključi poznejše pritožbe. Kasnejše
pritožbe ne bodo sprejete. Ti sporazumi ne vplivajo na pravne roke za uveljavljanje pravic zaradi
napačne uspešnosti.
Ko je izdal blago po obravnavi pritožbe ali ko se povračilo kreditne opombe povrne, mora kupec predložiti
dokument, na podlagi katerega je bilo blago prejeto za pritožbo in dokazati svojo identiteto z osebno
izkaznico ali veljavnim potnim listom. Če je kupec pravni subjekt, bo izdajo blaga ali povračilo kreditne
opombe dovolilo le zakonski organ dane pravne osebe ali osebi, ki predloži preverjeno pooblastilo.
Potrošni material: Če je predmet nakupa potrošni material (npr. Kartuša, toner, tiskana glava, cilinder,
svetilka projektorja, svetilka, različne vrste razsvetljave itd.) Ali je to gradivo del kupljenega blaga,
servisno življenjsko dobo namesto Uporablja se kakovostna garancija. Življenje storitve lahko določimo
pravočasno, v času blaga, število uporabe ali kako drugače določeno. V nekaterih primerih se lahko da
več življenjsko dobo. Kupec ima pravico zahtevati potrošni material v zakonskem garancijskem obdobju
ob upoštevanju zgornjih pogojev.
Kupčeva pravica, da zahteva blago v okviru zakonske garancijske roke, ostaja nedotaknjena. Kupec pa
mora upoštevati zgornja dejstva, saj garancija ne velja za obrabo, ki jo povzroči običajna uporaba blaga
in ga ni mogoče zamenjati z življenjsko dobo izdelka. Življenjska doba blaga je naravna obraba, ki jo
povzroči običajna uporaba. Če uporabljate (ne v lasti) dlje od običajne življenjske dobe, je verjetno, da je
napaka posledica običajne obrabe, vendar ni izključena, da gre za garancijsko napako.
Končne določbe:
Rešitev sporov: morebitne spore med trgovcem Miroslav Kameník in kupcem je mogoče rešiti tudi na
sodišču. V tem primeru se lahko kupec - potrošnik spora spora na liniji prek določene platforme ODR.
Preden nadaljujemo z odhodom -za reševanje spora, priporočamo kupcu, da najprej uporabi stik za
reševanje situacije.
CISG: Konvencija ZN o mednarodni nakupni pogodbi (CISG) se ne uporablja v skladu s členom 6 te
konvencije v skladu s temi pogoji.
Kontakt: kontaktirajte e-poštni naslov prodajalca Miroslav Kameník je info@kamenik-eu.si. Vendar
prodajalec Miroslav Kameník priporoča stik prek kontaktnega obrazca ali drugih stikov na spletnem
mestu.
Učinkovitost: Ti splošni pogoji so veljavni in učinkoviti od 10.2023 in motijo prejšnje besedilo GTC.
Prodajalec si pridržuje pravico, da brez predhodnega obvestila spremeni GTC.